جستجو

تعمیر یخچال سامسونگ در منزل

با رادیکال امداد تا انتهای این مقاله همراه باشید . 

تعمیر یخچال سامسونگ در منزل

Samsung Refrigerator Repair At Home

اگر یخچال سامسونگ شما خراب شده باشد حتما شما هم در اولین فرصت به دنبال تعمیر یخچال سامسونگ در منزل هستید.

سامسونگ همواره از نظر کارشناسان صنعت لوازم خانگی یکی از معتبرترین برندهای یخچال در جهان و ایران می باشد.

و عمر مفید آن ها بین 15 تا 20 سال می باشد البته این عدد سال به این معنا نمی باشد که بعد از 15 سال شما دیگه نمی توانید از یخچال خود استفاده کنید در بعضی از خانواده حتی عمر یخچال بالای 20 سال می باشد و یا حتی ممکن است در این مدت شما به تعمیر یخچال سامسونگ در منزل حتی نیاز هم پیدا نکنید.

برخی از مشکلات رایج یخچال مانند واشرهای معیوب و یا خرابی های جزئی را می توان به راحتی در خانه تعمیر کرد، در حالی که برخی دیگر مانند موتور یا کمپرسور و مشکلات تخصصی که خارج از توان یک  فرد معمولی است که تخصصی در این کار ندارد در اینجا شما باید به دنبال تعمیر یخچال سامسونگ در منزل خود باشید.

بهتر است اگر یخچال شما با مشکل جدی روبرو شده و شما نیاز به تعمیر یخچال سامسونگ خود پیدا کردید از یک تیم متخصص در این زمینه کمک بگیرید و همچنین می توانید با شماره های  ۰۹۳۵۹۳۸۹۷۹۲ | ۰۲۱۵۵۷۹۸۹۹۲  تماس بگیرید تا تعمیر یخچال سامسونگ در منزل شما به راحتی انجام شود.

ممکن است گارانتی یخچال شما تمام شده باشد در اینجا برای شما سوال پیش بیاید، اگر یخچال سامسونگ شما دیگر مشمول گارانتی نباشد، باز هم قابل تعمیر است و اینکه اصلا ارزش تعمیر یخچال سامسونگ در منزل را دارد یا خیر. خدمات حرفه ای تعمیر یخچال سامسونگ در منزل در عیب یابی و رفع مشکلات خاص لوازم خانگی سامسونگ تخصص دارد. این خدمات می توانند به طور موثر مشکلات رایج را برطرف کرده و عملکرد یخچال شما را بازیابی کنندو می توانیم در اینجا قاطعانه بگوییم بله و اگر یخچال سامسونگ شما بعد از گارانتی با مشکلاتی روبرو شد بهتر است سریعا به تعمیر یخچال سامسونگ در منزل خود بپردازید.

برای افزایش عمر یخچال، تمیز کردن و نگهداری منظم آن و همچنین تعویض قطعات فرسوده بسیار مهم است.

 

تعمیر یخچال سامسونگ در منزل با قدمت 10 سال

تعمیر یخچال سامسونگ در منزل با قدمت 10 سال

یکی از سوالات رایج مردم خوب کشور ما این مورد می باشد که یخچال سامسونگ من ده سال هست که دارد کار می کند آیا ارزش تعمیر یخچال سامسونگ در منزل را دارد یا بهتر کلا به فکر تعویض یخچال سامسونگ خود باشم .

خواندن مقاله
علت صدای یخچال سامسونگ

خب جواب دادن به این سوال مقداری چالشی هست اما ما در اینجا قصد داریم صادقانه به شما پاسخ دهیم .

قطعا در کشورهای اروپایی هزینه تعمیر یخچال سامسونگ در منزل بسار بالا می باشد و بنابراین اگر یخچالی بالای ده سال سن داشته باشد بهترین تصمیم برای آن، تعویض کردن آن یخچال می باشد اما در کشور ما تا حدودی این امر برعکس می باشد یعنی شما به راحتی و با هزینه بسیار بسیار کم تر می توانید به تعمیر یخچال سامسونگ در منزل خود بپردازید و به راحتی و مجددا یک یخچال نو مانند روز اول داشته باشید.

اما، به عنوان یک قانون خوب، اگر چندین قطعه معیوب دارید و بسیار از قسمت های یخچال شما دچار مشکل شده است و در نهایت یخچال شما بیش از ده سال عمر کرده است، احتمالاً زمان تعویض آن فرا رسیده است.

البته این امر به عوامل مختلفی بستگی دارد که باید بهترین تصمیم در این مورد گرفته شود، اگر شما به همچین مشکلی روبرو شدید می توانید برای تعمیر یخچال سامسونگ در منزل خود با تیم تخصصی رادیکال امداد تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان بهترین مشاوره را برای شما انجام دهند.

 

تعمیر یکسره کار کردن یخچال سامسونگ در منزل

تعمیر یکسره کار کردن یخچال سامسونگ در منزل

یکی از مواردی که مردم به دنبال تعمیر یخچال سامسونگ در منزل  هستند همین علت یکسره کارکردن یخچال سامسونگ هست. عوامل مختلف و بسیار زیادی در این مورد دخیل هستش که بهتر است با برسی کردن آن و با تماس با یک متخصص در این زمینه به تعمیر یخچال سامسونگ در منزل خود بپردازید.

 

وقتی یخچال کار نمی کند اولین چیزی که باید بررسی شود چیست؟

اولین کاری که بهتر است انجام دهید برسی کردن منبع تغذیه  در واقع همان قطع و یا وصل بودن برق آن می باشد.

مطمئن شوید که هیچ یک از دوشاخه ها یا سیم کشی ها شل یا آسیب دیده نیستند و بررسی کنید که پریز برق همچنان کار می کند.

در این زمان اگر مطمئن شدید که همه چی درست است و اتصالی وجود ندارد، اگر در این زمینه تخصص کافی ندارید بهتر است با یک تیم متخصص در تعمیر یخچال سامسونگ در منزل تماس بگیرید.

 

چرا یخچال سامسونگ من به اندازه کافی سرد نمی شود؟

چرا یخچال سامسونگ من به اندازه کافی سرد نمی شود؟

کمپرسور «قلب» یک یخچال است. مبرد را در سراسر سیستم به گردش در می آورد و به قسمت گرم مدار فشار می آورد و مبرد را داغ می کند. این شبیه زمانی است که هوا را به داخل لوله دوچرخه پمپاژ می کنید . در حین فشرده کردن هوا می توانید افزایش گرما را در پمپ احساس کنید.

خواندن مقاله
تعمیرات یخچال سامسونگ

بیشتر نگرانی‌های مربوط به سرمایش را می‌توان با تنظیم تنظیمات یخچال، استفاده و مراقبت مناسب، بازرسی و تمیز کردن درزگیر درب یا تنظیم مجدد یخچال برطرف کرد و اگر در این زمینه مشکلات جدی تری باشد بهتر است برای تعمیر یخچال سامسونگ در منزل با تیم تخصصی رادیکال امداد تماس بگیرید.

و همچنین گاهی ممکن است با این مشکل مواجه شوید که یخچال سرد نباشد اما فریزر سالم  باشد، در واقع  اگر فریزر کار می کند اما یخچال سرد نیست، ممکن است کنترل دمپر که هوای سرد را وارد یخچال می کند خراب باشد.

در واقع اگر فریزر سامسونگ شما سرد است اما یخچال گرم است می تواند خرابی موتور فن اواپراتور باشد. این موتور همان چیزی است که هوای سرد را روی کویل های اواپراتور فشار می دهد و آن را در اطراف فریزر به گردش در می آورد. هنگامی که موتور فن اواپراتور خراب می شود، یخچال یا فریزر می توانند بیش از حد گرم شوند.

در اینجا بهتر است برای تعمیر یخچال سامسونگ در منزل با شماره های ۰۹۳۵۹۳۸۹۷۹۲ | ۰۲۱۵۵۷۹۸۹۹۲  تماس بگیرید.

برای تعمیر سرد نشدن یخچال بهتر است قبل از تماس برای تعمیر یخچال سامسونگ در منزل موارد زیر را برسی کنیم:

  • منبع انرژی. اگر یخچال به برق وصل است اما هیچ نشانه ای از برق نشان نمی دهد، کلید مدار را بررسی کنید.
  • صفحه دما را بررسی کنید.
  • واشرها را تست کنید.
  • گردش ضعیف.
  • کویل های کندانسور را تمیز کنید.

 

چگونه کمپرسور یخچال سامسونگ خود را ریست کنم؟

چگونه کمپرسور یخچال سامسونگ خود را ریست کنم؟

یخچال‌های سامسونگ که دکمه تنظیم مجدد ندارند معمولاً می‌توانند با استفاده از کلیدهای ترکیبی استاندارد بازنشانی شوند. دکمه های Power Cool و Power Freeze را به طور همزمان برای پنج ثانیه فشار دهید و نگه دارید. اگر بازنشانی کار کرد، صدای زنگ می‌شنوید و یخچال با تنظیمات پیش‌فرض پشتیبان‌گیری می‌شود.

چار مرحله اصلی ریست کردن کمپرسور یخچال

  • یخچال خود را از برق بکشید.
  • یخچال و فریزر را از روی صفحه کنترل خاموش کنید.
  • تنظیمات دمای فریزر و یخچال خود را بازنشانی کنید.
  • صبر کنید تا دمای یخچال ثابت شود.

 

چگونه بفهمم کمپرسور یخچال من کار نمی کند؟

چگونه بفهمم کمپرسور یخچال من کار نمی کند؟

بنابراین، اگر صدا یخچال شما برای همیشه متوقف شود، یا اگر صدا از حالت ضعیف به یک صدای زمزمه ثابت یا بسیار بلند تبدیل شود که خاموش نمی شود، ممکن است نشانه ای از خرابی یا خرابی کمپرسور باشد.

ممکن است در اینجا برای شما سوال پیش بیاید خب کمپرسورها جه مدت زمانی کار می کنند و طبیعی می باشد و اینکه شما همچنان نیاز به تعمیر یخچال سامسونگ در منزل ندارید؟

برای اینکه یخچال ها و فریزرها دمای مناسب را حفظ کنند، کمپرسور بیشتر زمان کار می کند. یخچال ها و فریزرها دارای کمپرسورهایی هستند که 80 تا 90 درصد مواقع کار می کنند.

خواندن مقاله
علت صدای موتور یخچال سامسونگ

گاهی ممکن است شما صدای کارکرد کمپرسور را می شنوید اما یخچال خنک نمی شود، به احتمال زیاد مشکل از گرفتگی کویل های اواپراتور در اثر یخ زدگی یا فن اواپراتور گیر کرده یا خراب است. فن های اواپراتور اغلب وقتی شروع به خراب شدن می کنند جیغ یا جیغ می زنند.

 

بهتر است اگر دارای تخصص کافی در این زمینه نیستید برای تعمیر یخچال سامسونگ در منزل از تیم تخصصی رادیکال امداد در این زمینه کمک بگیرید.

 

مطمئن شوید که تنظیم دما خیلی بالا نباشد:

  • هر چیزی که دریچه های گردش خون را مسدود می کند را بردارید.
  • غذای کافی را در یخچال خود نگه دارید.
  • واشر قدیمی یا ترک خورده را بررسی کنید.
  • کویل های کندانسور را تمیز کنید.
  • موتور فن اواپراتور را از نظر گرفتگی یا آسیب بررسی کنید.
  • مطمئن شوید که موتور فن کندانسور متوقف نشده است.

ممکن است برای شما سوال باشد، کمپرسور خراب قابل تعمیر است ؟ در برخی شرایط، تکنسین ها می توانند کمپرسور آسیب دیده شما را تعمیر کنند و د واقع به تعمیر یخچال سامسونگ در منزل شما بپردازند .با این حال، اگر کمپرسور شما به طور کامل خراب شود، تعویض قطعه اغلب ایمن تر و مقرون به صرفه تر است. بسیاری از کمپرسورها دارای ضمانت ده ساله هستند که امکان تعویض آسان را فراهم می کند.

 

گران ترین چیزی که می توان در یخچال تعمیر کرد چیست؟

برد کنترل. برد کنترل یکی از گران ترین قطعات یخچال برای تعمیر است که بین 80 تا 800 دلار است، زیرا هیچ بخشی از دستگاه بدون آن نمی تواند کار کند. اگر یخچال شما کاملاً از کار افتاده است، احتمالاً ربطی به برد کنترل شما دارد.

 

مشکلات رایج یخچال های سامسونگ

بسیاری از سنسورهای دما معیوب هستند و از تجمع یخ در پشت یخچال شکایت دارند. مصرف کنندگان می گویند این تجمع دریچه های هوا را مسدود می کند و روند خنک سازی را مختل می کند و باعث افزایش دما می شود در نهایت بهتر است برای تعمیر یخچال سامسونگ در منزل از تیم تخصصی کمک بگیرید.

  • مشکلات دما.
  • دریچه های مسدود شده.
  • کویل های کندانسور که کثیف هستند.
  • موتور فن کندانسور.
  • فن اواپراتور.
  • کنترل پنل ها.

 

نحوه تعمیر یخچال:

همانطور که مشاهده کردید، برخی از مشکلات رایج یخچال (مانند واشرهای معیوب) را می توان به راحتی در خانه تعمیر کرد، در حالی که برخی دیگر (مانند موتور یا کمپرسور) خارج از توان یک صنعتگر معمولی است. اکنون می‌دانید که چگونه تعمیرات کوچک را انجام دهید، و همچنین زمانی که مطابقت خود را پیدا کردید.

 

 

5

پست های اخیر

با گارانتی رضایت مشتری

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم درخواست خدمات

به زودی با شما تماس خواهیم گرفت