جستجو

شماره نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ

با رادیکال امداد تا انتهای این مقاله همراه باشید . 

شماره نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ

شماره نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ

اگر به دنبال شماره نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ هستید و در واقع یخچال سامسونگ شما دچار مشکل شده است و شما به تنهایی قادر به حل آن مشکل نیستید می توانید با شماره های   ۰۹۳۵۹۳۸۹۷۹۲  و ۰۲۱۵۵۷۹۸۹۹۲ تماس بگیرد تا تیم تیم تخصصی رادیکال امداد در کم ترین زمان با شما ار تباط بگیرند.

اگر یخچال سامسونگ شما دارای مشکلات جزئی باشند، تلاش تیم رادیکال امداد براین است که با برسی مشکل بهصورت تلفنی و راهنمایی کردن شما، مشکل را برطرف کنند در غیراینصورت اگر مشکل جدی باشد در کم ترین زمان در محل مورد نظر حضور پیدا می کنند.

میانگین طول عمر یخچال سامسونگ بر اساس عوامل مختلفی از جمله استفاده، نگهداری، مدل و اجزای خاص متفاوت است. به طور متوسط، یک یخچال سامسونگ که به خوبی نگهداری می شود، بین 10 تا 15 سال دوام می آورد.

 

چه زمانی با شماره نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در تهران تماس بگیرید؟

یخچال یکی از ضروری ترین و اساسی ترین لوازم در هر خانه ای می باشد که به صورت شبانه روزی در حال کار کردن می باشد در نهایت رسیدگی و مراقبت از آن باید در الویت باشد.

اگر یخچال سامسونگ شما به هر دلیلی دچار مشکل شد و شما به دنیال شماره نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ هستید می اوانید با تیم رادیکال امداد در تماس باشید.

خواندن مقاله
تعمیر دیفراست یخچال سامسونگ

نکته مهم در تعمیر یخچال سامسونگ، علاوه بر داشتن تخصص و مهارت کافی، استفاده از قطعات اصلی و اورجینال در تعمیر یخچال سامسونگ در تهران می باشد البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که تیم تخصصی رادیکال امداد ابتدا سعی می کنند که قطعه خراب شده یخچال را تعمیر کنند اگر آن قطعه  دیگر تعمیر شدنی نباشد از قطعات فابریک و اورجینال برای یخچال سامسونگ شما استفاده می کنند.

 

تعمیر یخچال سامسونگ در غرب تهران

اگر برای تعمیر یخچال سامسونگ در غرب تهران به دنبال یک تیم تخصصی و قابل اعتماد هستید ما به شما تیم رادیکال امداد را پیشنهاد می کنیم که دارای تکنسین های متخصص و مهارت دیده و مورد اعتمادی می باشد.

یکی از مواردی که در رابطه با تعمیر یخچال سامسونگ به تیم رادیکال امداد گزارش می شود،شنیدن سرو صدا بسیار زییادی از یخچال سامسونگ می باشد.

گاهی این سرو صدا  با افزایش یا کاهش دمای یخچال ایجاد می شود، در واقع قطعات پلاستیکی منقبض شده و منبسط می شوند و صداهای کوبیدن ایجاد می کنند. این صداها در طول چرخه یخ زدایی یا زمانی که قطعات الکترونیکی کار می کنند ایجاد می شود.که در واقع جزء فرایند یخچال می باشد و موردی نیست و نیاز به تعمیر کردن آن نمی باشد.

اما گاهی ممکن است این سروصدا بسیار زیاد باشد و در واقع از حالت طبیعی خارج شده باشد در این صورت ممکن است صداهای بلندی که از پشت دستگاه یخچال سامسونگ شما می آید، نشان دهنده مشکل در تایمر یخ زدایی، فن کندانسور یا کمپرسور باشد. یا احتمالاً فن اواپراتور شما دچار مشکل شده باشد در این صورت بهتر است با شماره نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ تماس بگیرید و از تکنسین های متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

خواندن مقاله
طرز استفاده از ماشین لباسشویی اسنوا ۸ کیلویی

 

علت سرو صدای فن اواپراتور یخچال

علت سرو صدای فن اواپراتور یخچال

اواپراتور یخچال دارای  تعداد بسیار زیادی از  لوله  های مارپیچ  می باشد که در یک جداره قرار دارند. کاری که این لوله ها در اواپراتور یخچال انجام می دهند این است که این لوله ها و جداره ها سطوح انتقال حرارت هستند که در اون ها مایع مبرد یا همان گاز یخچال با دریافت گرما از فضا و محصولات, تبخیر میشه و همین امر موجب سرد شدن فضای یخچال میشه.
یکی از علت های بسیار رایج خرابی موتور اواپراتور، آسیب ناشی از دما و رطوبت سرد است که می تواند به یاتاقان های موتور آسیب برساند. که در واقع رایج‌ترین صدایی که با خراب شدن موتور اواپراتور همراه است، صدای جیر جیر از محل آن است.

گاهی ممکن است صدایی که به گوش شما می رسد از پشت یخچال شما باشد که اگر صدای یخچال از پشت می آید ،احتمالاً صدای فن کندانسور یا کمپرسور می باشد. در این زمان اگر ممئن شدید صدایی که می شنوید از فن کندانسور می باشد ابتدا یخچال خود را خاموش کنید سپس سعی کنید با استفاده از یک برس بلااستفاده گرد و غبار و زباله‌هایی که ممکن است بین پره‌های فن جمع شده‌اند را تمیز کنید و در نهایت اگر با انجام این کار مجدا سرو صدا را شنید بهتر است از یک تیم مهارت دیده برای رفع مشکل یخچال سامسونگ خود کمک بگیرید.

 

رایج ترین مشکل یخچال های سامسونگ چیست؟

یکی از رایج ترین مشکلات یخچال های سامسونگ نوسانات دما است. این مشکل می تواند به صورت خنک کننده ناکافی، سطوح دمایی ناسازگار یا حتی از دست دادن کامل خنک کننده ظاهر شود.

خواندن مقاله
تعمیرکار یخچال سامسونگ

اما گاهی ممکن است شما در این مورد بسیار حساس شده باشید. در یخچال ها دما در هنگام یخ زدایی بالا می رود و پس از یخ زدایی کمپرسور شروع به خنک کردن دستگاه می کند و به همین دلیل است که نوسان را روی صفحه نمایش مشاهده می کنید. در این زمان نیازی به ناراحتی نیست چون یخچال سامسونگ شما به صورت طبیعی داره کار خودش را انجام می دهد اما اگر دما بالا رفت و دیگر پایین نیامد در این زمان است که بهتر با تیم رادیکال امداد تماس بگیرید تا در کم ترین زمان مشکا ایجاد شده را حل کنند.

 

از مهم ترین علت های نوسان دما یخچال سامسونگ

از مهم ترین علت های نوسان دما یخچال سامسونگ

  • خرابی ترموستات
  • ثابت نماندن دمای یخچال به علت خرابی برد
  • نوسان شدید برق
  • خرابیفن اپراتور فریزر
  • کثیف بودن و گرد و غبار گرفتن کندانسور
  • بیش از حد باز ماندن درب یخچال
  • برفک زدن یخچال

 

 

برای رفع مشکلات جدی یخچال سامسونگ خود، می توانید با تیم تخصصی رادیکال امداد تماس بگیرید. برای نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ می توانید با این شماره های  ۰۹۳۵۹۳۸۹۷۹۲  و ۰۲۱۵۵۷۹۸۹۹۲ تماس بگیرید.

 

 

 

امتیاز شما به این مقاله

پست های اخیر

با گارانتی رضایت مشتری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم درخواست خدمات

به زودی با شما تماس خواهیم گرفت