جستجو

علت بوی بد یخچال سامسونگ

با رادیکال امداد تا انتهای این مقاله همراه باشید . 

علت بوی بد یخچال سامسونگ

علت بوی بد یخچال سامسونگ

اگر به دنبال علت بوی بد یخچال سامسونگ خود هستید و اگر یخچال شما بوی عجیبی می دهد اما غذای فاسدی وجود ندارد، ممکن است زمان تمیز کردن کامل آن فرا رسیده باشد. بوها می تواند نشانه فاسد شدن غذاهای داخل یخچال و یا وجود باکتری ها بر روی غذا باشد.

برای پیدا کردن علت بوی بد یخچال سامسونگ خود ابتدا داخل یخچال خود را بررسی کنید و مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته یا باقی مانده های فاسد شده را دور بریزید. اینها بزرگترین منبع بوی بد هستند. همچنین، بررسی کنید که آیا سبزیجات یا میوه های فاسد در کشوهای دیگر یخچال شما وجود دارد یا خیر. هر غذای فاسد شده را از یخچال خود دور بریزید

مواد غذایی ، فاسد و تاریخ مصرف گذشته با رطوبت خارجی ترکیب می شوند و بوی بدی را در داخل یخچال شما پخش می کنند. اما این همه ماجرا نیست. این آلاینده ها می توانند از مواد غذایی یخچالی شما به فیلترهای داخلی آب منتقل شوند و آب توزیع شده شما را آلوده کنند.

 

علت بوی بد یخچال سامسونگ و آبسردکن آن

علت بوی بد یخچال سامسونگ و آبسردکن آن

قطعا برای شما هم پیش آمده است که لیوان خود را از آبسردکن پر کنید اما به علت بوی بد ، آن را دور بریزید در واقع این مورد یکی از رایج ترین مشکلات یخچال می باشد و در واقع بخاطر علت بوی بد یخچال سامسونگ این مورد رخ می دهد.

با گذشت زمان، فیلتر آب یخچال با آلاینده هایی که از بین می برد مسدود می شود. وقتی این اتفاق بیفتد، ذرات بدون فیلتر باقی می‌مانند و طعم آب و یخ یخچال سامسونگ را بد می‌کنند. برای جلوگیری از این نتیجه، توصیه می شود فیلتر آب یخچال را هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.

خواندن مقاله
تعمیر یخچال سامسونگ در غرب تهران

همچنین علت بوی بد یخچال سامسونگ و بوی بد ممکن است از ظرف قطره چکان زیر یخچال باشد. گاهی اوقات یک فیلتر آب آسیب دیده یا استفاده شده می تواند بو منتشر کند. حتی می تواند در داخل سیستم زهکشی یخچال تجمع کند. در هر صورت، باید دریابید که آیا آن چیز مهمی است یا خیر.

یکی از نکات مهمی که در استفاده از دستگاه‌های لوازم برقی و البته یخچال و فریزرهای ساسمونگ باید به آن دقت کنید این است که به‌هیچ‌عنوان برای رفع مشکل، خودتان اقدامی انجام ندهید. گاهی عدم داشتن تخصص کافی سبب می‌شود درنهایت خسارات بسیار زیادی را بپردازید.

برای رفع کردن علت بوی بد یخچال سامسونگ و بوی بد آبسردکن یخچال تیم متخصص و حرفه‌ای رادیکال امداد شما را در زمینه تعمیر یخچال سامسونگ خود کمک می نماید و می توانید با شماره های ۹۳۵۹۳۸۹۷۹۲ | ۰۲۱۵۵۷۹۸۹۹۲ تماس بگیرید.

 

ارتباط علت بوی بد یخچال سامسونگ با گاز آن

ارتباط علت بوی بد یخچال سامسونگ با گاز آن

اگر به دنبال علت بوی بد یخچال سامسونگ هستید و در واقع یخچال شما بوی مواد شیمیایی می دهد یا بویی مانند بوی لاک پاک کن، سرکه یا آمونیاک می دهد!

در واقع اگر یکی از این سه بو را استشمام می کنید، محتمل ترین علت نشت فریون در یخچال شما است. به احتمال زیاد هنگام باز کردن یخچال ابتدا بوی آن را متوجه خواهید شد، اما متأسفانه، فریون می تواند به مواد غذایی شما نفوذ کند و طعم شیمیایی ایجاد کند.

بنابراین یکی دیگر از علت بوی بد یخچال سامسونگ نشت گاز می باشد. نشت گاز ممکن است به دلایل مختلفی رخ دهد. این امر عمدتاً برای هر سوراخی در سیستم به دلیل فرسودگی و پارگی معمولی اتفاق می افتد، یا اگر اخیراً اقدام به تعمیر با کمک هر متخصصی کرده باشید، یا یخ فریزر را با بی دقتی یخ زدایی یا خرد کرده باشید و به هر گونه آسیبی منجر شود.

خواندن مقاله
شماره نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ

نشت گاز در زمان حمل و نقل دستگاه حین اثاث کشی بسیار اتفاق میفتد، بنابراین، اگر می دانید دستگاه به صورت عمودی حمل شده است، باید قبل از روشن کردن، دستگاه را به مدت 6 ساعت در حالت ایستاده یا ته نشین قرار دهید.

و یا ممکن است براثرضربه خوردن به یخچال شما این اتفاق بیفتد.این ضربه می تواند موجب سوراخ شدن لوله ها و نشت گاز در سیکل تبرید یخچال شود. از سوی دیگر فرسایش لوله ها در بازه ی زمانی طولانی و تخلخل آنها، علت نشت گاز در یخچال سامسونگ خواهد بود.

برای برسی قیمت گاز یخچال سامسونگ می توانید مقاله مرتبط با آن را مطالعه کنید.

 

 

چرا یخچال سامسونگ من بوی پلاستیک می‌سوزد؟

یکی دیگر از علت بوی بد یخچال سامسونگ فن آن می باشد.

اگر تیغه فن اواپراتور نچرخد، سیم‌پیچ‌های موتور می‌توانند بیش از حد گرم شوند و بوی سوختگی ایجاد کنند. باید تأیید کنید که تیغه فن می تواند آزادانه بچرخد و در صورت معیوب بودن، موتور فن اواپراتور را تعویض کنید. یک دستگاه استارت، مانند رله استارت، همراه با سیم پیچ استارت برای راه اندازی کمپرسور کار می کند.

 

اگر یخچال بوی بدی داد چه کنیم؟

اگر یخچال بوی بدی داد چه کنیم؟

برای رفع علت بوی بد یخچال سامسونگ می توانید با کمک لیمو و جوش شیرین و نمک این مشکل را تا حدودی رفع کنید.

ابتدا 2 تا 3 قاشق غذاخوری جوش شیرین و نمک خوراکی را به برش های لیمو اضافه کنید. لیموها را در یک بشقاب کم عمق و بدون پوشش قرار دهید. بشقاب را تا 6 روز در یخچال نگهداری کنید. لیمو معمولاً چند ساعت طول می کشد تا متوجه شوید بوی یخچال شما تازه تر می شود.

  • برای جذب بو از جوش شیرین استفاده کنید.
  • با آب لیمو تمیز کنید.
  • اجازه دهید تفاله قهوه بوی بد را جذب کند.
  • روی بو را با وانیل بپوشانید.
  • بوی بد را با روزنامه از بین ببرید.
  • زیر سطل سبزیجات را تمیز کنید.
  • سینی چکه را تمیز کنید.
  • زیر یخچال تمیز کنید.
خواندن مقاله
تعمیرکار یخچال

 

 

آیا جوش شیرین بوی یخچال را از بین می برد؟

قرار دادن یک جعبه جوش شیرین در یخچال به ذرات بدبو چیزی غیر از باقیمانده‌های شما می‌دهد تا با آن‌ها بچسبند. ویژگی های منحصر به فرد بی کربنات سدیم آن را برای ذرات اسیدی و باز بسیار جذاب می کند و هنگامی که این ذرات با جوش شیرین پیوند می خورند، بو خنثی می شود.

 

چگونه یخ بد مزه را رفع کنیم

  • منبع آب را بررسی کنید. اگر منبع اصلی آب خانه شما طعم بدی دارد، مطمئناً یخ شما نیز طعم بدی خواهد داشت.
  • فیلتر خود را بررسی کنید.
  • یخچال و فریزر خود را تمیز کنید.
  • آن غذای قدیمی را دور بریزید.
  • از خوشبوکننده فریزر استفاده کنید.

 

چگونه یک یخچال بدبو را تعمیر کنیم؟

تمام مواد غذایی فاسد یا فاسد شده را دور بریزید، سپس تمام قسمت داخلی یخچال خود را با آب گرم و صابون یا محلولی از سرکه سفید و آب گرم به مقدار مساوی پاک کنید. یک خوشبوکننده طبیعی مانند جوش شیرین، تفاله قهوه یا تکه‌های لیمو را در یک کاسه در یخچال خود قرار دهید تا هرگونه بو را خنثی کنید.

امتیاز شما به این مقاله

پست های اخیر

با گارانتی رضایت مشتری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم درخواست خدمات

به زودی با شما تماس خواهیم گرفت