جستجو

علت خارج نشدن یخ از یخساز سامسونگ

با رادیکال امداد تا انتهای این مقاله همراه باشید . 

علت خارج نشدن یخ از یخساز سامسونگ

علت خارج نشدن یخ از یخساز سامسونگ

اگر به دنبال علت خارج نشدن یخ از یخساز سامسونگ هستید ابتدا بهتر است بدانید یخچال های سامسونگ با اینکه دارای شهرت و محبوبیت زیادی در جهان و ایران هستند اما مانند هر وسیله دیگری، گاهی اوقات ممکن است خراب شوند و یکی از این خرابی، علت خارج نشدن یخ از یخساز سامسونگ می باشد ممکن است مشکل اصلی دستگاه یخساز شما  بخاطر مسائل بسیار جزئی و کوچک باشند که می‌توانند به نظر برسند که یخ‌ساز شما به درستی کار نمی‌کند. در این مقاله به این موضوع می پردازیم!

دلایل متعددی وجود دارد که می تواند منجر به معیوب شدن یخساز و علت خارج نشدن یخ از یخساز سامسونگ شود، از اتصالات بد، چرخه ی دمایی بیش از حد سرد یا گرم، کمپرسور معیوب، انسداد پیدا کردن یخ، فیلترهای معیوب و خراب و بسیاری موارد دیگر. این مقاله شما را از طریق یک راهنمای عیب یابی سریع راهنمایی می کند و همچنان می توانید با تماس با تیم تخصصی رادیکال امداد و کمک از راهنمایی آن ها علت خارج نشدن یخ از یخساز سامسونگ  را پیدا کنید و مشکل ایجاد شده را حل کنید.

علت خارج نشدن یخ از یخساز سامسونگ و خاموش بودن یخساز

علت خارج نشدن یخ از یخساز سامسونگ و خاموش بودن یخساز

ممکن است یکی از علت خارج نشدن یخ از یخساز سامسونگ نمایشگر دیجیتالی آن باشد در واقع اکثر یخچال‌های سامسونگ دارای نمایشگر دیجیتالی هستند که بسته به اینکه می‌خواهید یخچال شما یخ بسازد یا خیر، می‌تواند فرآیند یخ‌ساز را روشن یا خاموش کند. اگر یخچال شما اصلاً یخ نمی سازد و شما به دنبال علت خارج نشدن یخ از یخساز سامسونگ خود هستید به احتمال زیاد این گزینه به طور تصادفی شاید از منو خاموش شده است.

خواندن مقاله
شماره نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ

برای بررسی آن، صفحه نمایش دیجیتال را پیدا کنید و ببینید که آیا گزینه یخساز روشن یا خاموش است. دکمه یخساز را به مدت 5 ثانیه فشار دهید و نگه دارید و دوباره روشن می شود. اکنون میتوانید بدون نگرانی از یخساز یخچال سامسونگ خود استفاده کنید.

 

علت خارج نشدن یخ از یخساز سامسونگ و ارتباط آن با موتور آن

علت خارج نشدن یخ از یخساز سامسونگ و ارتباط آن با موتور آن

گاهی ممکن است علت خارج نشدن یخ از یخساز سامسونگ مشکلاتی مرتبط با کمپرسور یا همون موتور یخچال سامسونگ باشد. شما برای پیدا کردن علت خارج نشدن یخ از یخساز سامسونگ باید همه ی موارد احتمالی را چک کنید که در این رابطه برای تعمیر یخچال سامسونگ خود می توانید از تیم رادیکال امداد کمک بگیرید .

در این زمان ها با توجه به قیمت موتور یخچال سامسونگ شما با برسی کردن موارد دیگر بهتر است اقدام به تعمیر و اگر دارای مشکلاتی دیگری چون عمر زیاد یخچال باشد بهتر است به تعویض موتور یخچال سامسونگ بپردازید.

 

توده های یخ غیرعادی و تجمع یخ را کنترل کنید

یخساز هم مانند هر دستگاه توزیع کننده دیگری، اگر منبع که در آن یخ درست می شود دارای مشکلات و موانعی باشد، به درستی کار نخواهد کرد و یکی دیگر از علت خارج نشدن یخ از یخساز سامسونگ ای مورد می باشد. این یک مشکل مکرر است که می‌تواند با دستگاه‌های یخ‌ساز اتفاق بیفتد.

یخچال را باز کنید و به سطل/سینی یخ نگاهی بیندازید، اگر تجمع قابل مشاهده یا تغییر شکل یخ مشاهده کردید که راه را مسدود کرده است، یخ تغییر شکل یافته و مسدود شده را بیرون بیاورید و در  واقع موانع و یا علت خارج نشدن یخ از یخساز سامسونگ را برطرف کنید.

خواندن مقاله
علت برفک زدن یخچال فریزر سامسونگ

محفظه یخ یا یخچال خود را یخ زدایی کنید

محفظه یخ یا یخچال خود را یخ زدایی کنید

یکی دیگر از علت خارج نشدن یخ از یخساز سامسونگ همین مورد یخ زدن محفظه ها می باشد.

اگر به تازگی مرحله بالا را امتحان کرده اید و محفظه یخ تغییر شکل داده شده را پاکسازی کرده اید، اما دستگاه شما هنوز یخ را به درستی پخش نمی کند، ممکن است در کانال یخ یخچال با انسدادهای عمیق تر یا تجمع یخ مواجه شوید. ابتدا می توانید سطل یا خود دستگاه را یخ زدایی کنید و بررسی کنید که آیا این مشکل را حل می کند یا خیر. اگر اینطور نشد، باید سعی کنید کل یخچال را یخ‌زدایی کنید و بگذارید کمی بماند تا تمام یخ آب شود و انسداد دستگاه‌های پخش‌کننده را باز کند.

اکثر یخچال‌ها و یخ‌سازهای سامسونگ گزینه‌ای داخلی برای یخ‌زدایی دارند، بنابراین می‌توانید از آن استفاده کنید و با زدن دکمه، یخچال به صورت خودکار شروع به یخ زدایی کردن می کند.

ورودی آب به یخساز را کنترل کنید

یکی دیگر از علت خارج نشدن یخ از یخساز سامسونگ، ورودی آب یخ ساز به یخچال می باشد .

این یک فرآیند کلی یخ سازهای سامسونگ است که هر زمان که دستگاه برای یخ نیاز به آب داشته باشد، به طور خودکار دریچه ورودی را باز می کند و آب را برای ایجاد یخ وارد می کند. با گذشت زمان، این دریچه ممکن است توسط مواد معدنی ورسوبات که همراه با آب حرکت می کنند و توسط فیلتر یا دریچه به دام می افتند مسدود شود. اگر فشار آب مناسبی وجود نداشته باشد، کاملاً واضح است که دستگاه یخساز شما یخ را به درستی ایجاد نمی کند

ورودی اب به یخساز خود را کنترل کنید که رسوب و کثیفی نداشته باشد.اکثر یخساز های یخچال سامسونگ یک کلید تست برای عملکرد های خود دارند.با فشار دادن این دکمه از عملکرد مناسب یخساز خود مطمئن شوید تا با این کار یکی دیگر از علت خارج نشدن یخ از یخساز سامسونگ را برسی کرده باشید.

خواندن مقاله
علت صدای موتور یخچال سامسونگ

 

فشار اب ورودی را بررسی کنید

فشار اب ورودی را بررسی کنید

یکی دیگر از علت خارج نشدن یخ از یخساز سامسونگ  فشار ورودی آب می باشد اگر فشار آب توصیه شده برای یخ ساز بسیار پایین تر از آن مقداری که در دفترچه گفته است باشد بهتر است آن را درست .

اگر احساس می کنید که بسیار کم فشار است یا اصلاً فشاری ایجاد نمی کند، باید با یک لوله کش تماس بگیرید تا لوله کشی شما را بررسی کند یا فقط شیر را به ورودی وصل کنید.

موتور یخساز رو چک کنید و از سلامت مکانیکی آن  مطمئن شوید

یکی دیگر از علت خارج نشدن یخ از یخساز سامسونگ  موتور یخساز یخچال شما می باشد .

در درون محفظه یخساز شما قسمتی حلزونی شکل وجود دارد که به وسلیه یک کوپل به یک موتور که به موتور آگر معروف است متصل شده است.هنگامی که یخساز شما یخ میسازد محصول تولید شده درون محفظه جمع اوری میشود و با چرخش این موتور و قسمت حلزونی به بیرون منتقل میشود.در کل خرابی هر یک از قسمت های مکانیکی یخساز باعث اختلال در عملکرد آن و از علت خارج نشدن یخ از یخساز سامسونگ  می شود.

دیگر قسمت های یخساز که امکان خرابی زیاد دارند دیسپنسر یخ می باشد که در واقع این قسمت زمانی که شما پدال را برای خارج کردن یخ فشار می دهید ممکن است این قسمت باز نشود و از خروج یخ جلوگیری کند و یکی دیگر از علت خارج نشدن یخ از یخساز سامسونگ  همین موضوع می باشد.

یخساز یخچال یکی از قسمت های حساس و تقریبا پیچیده ان می باشد که هرگونه خرابی ان را باید به یک متخصص حرفه ای بسپارید که در این زمینه تخصصی رادیکال امداد می تواند به شما در حل کردن این مشکل کمک نمایند و شما می توانید برای ارتباط با رادیکال امداد با شماره های ۰۹۳۵-۹۳۸۹۷۹۲ | ۰۲۱-۵۵۷۹۸۹۹۲ تماس بگیرید.

 

 

 

 

5

پست های اخیر

با گارانتی رضایت مشتری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم درخواست خدمات

به زودی با شما تماس خواهیم گرفت