جستجو

علت کم شدن سرمای یخچال سامسونگ

با رادیکال امداد تا انتهای این مقاله همراه باشید . 

علت کم شدن سرمای یخچال سامسونگ

علت کم شدن سرمای یخچال سامسونگ

اگر به دنبال علت کم شدن سرمای یخچال سامسونگ هستید، در اینجا قرار است با همدیگر برسی کنیم البته کم شدن سرمای یخچال سامسونگ دارای دلایل مختلفی می باشد.

که برخی از این مشکلات را می توانید خودتان برطرف کنید، در حالی که برخی دیگر ممکن است نیاز به تکنسین و متخصص مهارت دیده در این زمینه برای تشخیص و تعمیر یخچال سامسونگ شما نیاز می باشد.

 

دستگاه به درستی به برق وصل نشده است

دستگاه به درستی به برق وصل نشده است

ممکن است منبع برق یخچال شما دچار مشکل شده باشد برای اطمینان از سالم بودن آن بهتر است یک بار دوشاخه برق آن را جدا کرده و مجدد آن را به دوشاخه وصل نمایید.

اما اگر دوشاخه به درستی وارد شده است و همچنان برق در آن جریان نداشت،دوشاخه را بردارید و سعی کنید به منبع برق دیگری آن را وصل کنید. تا مطمئن شوید ایراد از منبع برق نمی باشد.

زیرا این امر در واقع قطع و وصل شدن جریان برق از از علت کم شدن سرمای یخچال سامسونگ

می باشد.

 

درب یخچال به درستی بسته شده است

درب یخچال به درستی بسته شده است

بررسی کنید تا مطمئن شوید که درب به درستی بسته شده است.ممکن است یک شی بین درب یخچال گیر کرده باشد و یا حتی ممکن مواد غذایی یا حتی آلودگی بیش از اندازه بین درب باعث کامل بسته نشدن درب یخچال می شود و ممکن است کشوهای یخچال را به درستی نبسته باشید و همین امر سبب بسته نشدن درست درب یخچال می شود. در نهایت مطمئن شوید که درب یخچال هیچ گونه مشکلی ندارد و به درستی بسته می شود زیرا یکی از علت کم شدن سرمای یخچال سامسونگ کامل بسته نشدن درب آن می باشد که در واقع این امر باعث نشت هوای سرد می شود.

خواندن مقاله
تعمیر یخچال بوش در تهران

 

مهر و موم درب تمیز است

بررسی کنید که درزگیرهای درب پاره نشده، هوازده یا کثیف نباشند. درزگیرهای کثیف می توانند باعث ایجاد شکاف هایی به اندازه کافی بزرگ شوند تا هوای گرم وارد شود که بر خنک شدن تأثیر می گذارد. اگر متوجه شدید درزگیرهای کثیف یا یخ زدگی در اطراف واشر ایجاد شده است، بلافاصله آنها را تمیز کنید و تا 24 ساعت اجازه دهید یخچال شما دمای مناسب را به دست آورد.

بهتر است هر شش ماه یک بار به طور مرتب تمیز کنید تا از از علت کم شدن سرمای یخچال سامسونگ

جلوگیری کنید. در واقع اگر بسیار کثیف و آسیب دیده شده باشند شما باید از یک فرد متخصص برای تعمیر یخچال سامسونگ خود  کمک بگیرید.

 

از نور مستقیم خورشید یا منبع گرما خودداری کنید

از نور مستقیم خورشید یا منبع گرما خودداری کنید

اگر یخچال شما در معرض نور مستقیم خورشید است یا در نزدیکی منبع گرما یا گاز و موارد این چنینی می باشد قطعا محل قرارگیری آن را جابجا کنید. زیرا از دیگر علت کم شدن سرمای یخچال سامسونگ همین منبع گرما می باشد.

وسایلی که داای گرما هستند مانند گاز باعث میشود سیکل تبرید با مشکل مواجه شود. دمای مناسب محل نصب یخچال 24 درجه سانتیگراد بصورت میانگین می باشد .

پس بهتر است از گرمای مستقیم نور خورشید و حتی گاز به شدت دور شوند تا یخچال بتواند به درستی کار کند.

 

دما را پایین بیاورید

تنظیمات دما را در یخچال خود تنظیم کنید و کاهش دهید. دمای ایده آل برای یخچال تقریباً 3 درجه سانتیگراد (37 درجه فارنهایت) و -18 درجه سانتیگراد (0 درجه فارنهایت) برای فریزر است.

خواندن مقاله
نمایندگی بکو غرب تهران

زیرا ممکن علت کم شدن سرمای یخچال سامسونگ دمای بالای یخچال و تنظیم درست نبودن دمای آن باشد.

 

فضای کافی از دیوار

یخچال را طوری حرکت دهید که پشت دستگاه از دیوار دورتر باشد. حداقل فاصله لازم بین پشت یخچال و دیوار برای جریان مناسب هوا بین 2.5 تا 5 سانتیمتر باید در نظر بگیرید.

چون این کار باعث درست کار کردن یخچال شما می شود و می توان گفت از دیگر علت کم شدن سرمای یخچال سامسونگ می باشد.

 

یخچال از مواد غذایی بسیار زیادی پر شده است

علت جمع شدن آب در کف یخچال سامسونگ

یخچال شما به جریان هوا نیاز دارد! اگر مقدار زیادی غذا در یخچال یا فریزر پر شده باشد، ممکن است دریچه جریان هوا را مسدود کند، که باعث می شود یخچال شما آنطور که باید خنک نشود و از رایج ترین علت کم شدن سرمای یخچال سامسونگ همین انباشت بسیار زیاد مواد غذایی در داخل یخچال و فریزر می باشد.

 

علت کم شدن سرمای یخچال سامسونگ و سرد بودن فریزر

یکی دیگر از دلایلی که فریزر سامسونگ شما سرد است اما یخچال گرم است می تواند خرابی موتور فن اواپراتور باشد. این موتور همان چیزی است که هوای سرد را روی کویل های اواپراتور فشار می دهد و آن را در اطراف فریزر به گردش در می آورد. هنگامی که موتور فن اواپراتور خراب می شود، یخچال یا فریزر می توانند بیش از حد گرم شوند.

رایج ترین مشکلات پر شدن بیش از حد فریزر، مسدود شدن کویل های کندانسور، مشکل در موتور فن اواپراتور و ترمیستور معیوب است. اگر نمی‌توانید با انجام این مراحل مشکل را برطرف کنید، توصیه می‌کنیم با یک شرکت تعمیر یخچال حرفه‌ای مانند رادیکال امداد تماس بگیرید.

خواندن مقاله
نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در تهران

 

علت جمع شدن آب در کف یخچال سامسونگ

علت جمع شدن آب در کف یخچال سامسونگ

از علت جمع شدن آب در کف یخچال سامسونگ که بسیار مهم است، باز گذاشتن طولانی مدت درب یخچال است که باعث یخ زدگی در داخل یخچال و فریزر به علت وارد شدن دمای داخل خانه به یخچال می شود و در نهایت جمع شدن آب در کف یخچال می شود.

اگر متوجه انباشته شدن یخ زدگی در داخل یخچال خود شدید، ممکن است لازم باشد دستگاه خود را یخ زدایی کنید. برای اطلاع از نحوه یخ زدایی دستگاه، لطفاً برای راهنمایی به دفترچه راهنمای لوازم خانگی خود مراجعه کنید و اگر برای شما این کار سخت بود بهتر است  از تیم تخصصی رادیکال امداد برای رفع این مشکل کمک بگیرید.

 

نکته:

به طور مرتب یخچال خود را برسی کنید تا از درست کار کردن آن مطمئن شوید.

اگر متوجه شدید خنک شدن یخچال شما کم شده است سریعا مواردی که در بالا گفته شده را چک کنید و اگر هیچ کدوم از آن ها مشکلی نداشت و همچنان از خنکی یخچال شما در حال کم شدن می باشد بهتر برای رفع این مشکل سریعا اقدام کنید چون در بیشتر مواقع خرابی و مشکلات بزرگتر از نادیده گرفتن مشکلات کوچکتر ایجاد می شود که برای حل این مشکل می توانید از تکنسین های متخصص تیم رادیکال امداد کمک بگیرید.

 

امتیاز شما به این مقاله

پست های اخیر

با گارانتی رضایت مشتری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم درخواست خدمات

به زودی با شما تماس خواهیم گرفت