جستجو

تعویض لاستیک درب یخچال سامسونگ

با رادیکال امداد تا انتهای این مقاله همراه باشید . 

تعویض لاستیک درب یخچال سامسونگ

تعویض لاستیک درب یخچال سامسونگ

زمانی شما نیاز به تعویض لاستیک درب یخچال سامسونگ خود پیدا می کنید که با مواردی از جمله بسته نشدن کامل درب مواجه شوید.

در واقع شما در یخچال یا فریزر خود را باز می کنید تا چیزی را بردارید، در را ببندید و متوجه می شوید لای درب یخچال باز مانده است و در کاملا بسته نشده و حالا با دقت بی تری که به داخل یخچال سامسونگ خود میندازید متوجه می شوید که مواد غذاییداخل یخچال شما آنطور که باید سرد نیست و در این زمان شما نیاز دارید که به تعویض لاستیک درب یخچال سامسونگ خود بپردازید.

این وضعیت ناامید کننده و ناراحت کننده است ، اما تعویض لاستیک درب یخچال سامسونگ  بسیار سخت نیست. در اینجا در مورد اینکه  وقتی درهای یخچال شما بسته نمی شود چه کاری انجام دهید صحبت خواهیم کرد.

 

دلایل رایج بسته نشدن درب و تعویض لاستیک درب یخچال سامسونگ

دلایل رایج بسته نشدن درب یخچال سامسونگ

قبلاً بررسی کرده اید که چیزی در یخچال شما به در فشار نمی آورد، اما در همچنان بسته نمی ماند. چند دلیل رایج (و آسان برای رفع آن) وجود دارد.

ممکن است موارد دیگری باعث شود که درب یخچال شما بسته نشود و یخچال شما نیاز به تعویض لاستیک درب یخچال سامسونگ ندارد.

از جمله وزن زیادی که در درب وجود دارد. برای کاهش وزن، وسایل سنگین مانند بطری شیر یا آب میوه و موارد این چنینی از داخل آن بردارید و درب یخچال را سبک گنید.

ممکن است یخچال تراز نباشد اگر جلوی یخچال به سمت جلو متمایل شود، درها بسته نمی‌مانند. از یک سطح برای بررسی یخچال و سپس تنظیم پایه ها استفاده کنید.

خواندن مقاله
تعمیر یخچال در منزل تهران

لولاها از تراز خارج شده اند. سال ها استفاده از آن می تواند لولاهای یخچال شما را تحت فشار قرار دهد و آنها را به سمت پایین بکشد. لولاها را با پیچ گوشتی سفت و تنظیم کنید.

اگر دلایل گفته شده در یخچال شما وجود ندارداما همچنان درب یخچال سامسونگ شما بسته نمی شود در اینجا شما باید به تعویض لاستیک درب یخچال سامسونگ خود بپردازید.

اگر برای انجام این کار به یک تیم متخصص نیاز پیدا کردید،تیم رادیکال امداد تلاش خود را می کند که در ابتدا قطعه خراب شده را تعمیر کند اگر در نهایت به هیچ عنوان قابل تعمیر نبودند با استفاده از قطعات اورجینال و با کیفیت آن قطعه را تعویض کنند و به تعمیر یخچال سامسونگ شما بپردازند.

تعویض فیلتر و تعویض لاستیک درب یخچال

تعویض لاستیک درب یخچال سامسونگ و تعویض فیلتر

از مواردی که با خراب شدن لاستیک دور درب یخچال به وجود می آید کار نکردن آبسردکن یخچال می باشد.

البته بعد از برسی کردن مواردی که در مقاله  تعویض فیلتر یخچال سامسونگ صحبت کردیم و همچنان مشکل به وجود آمده در آبسردکن همچنان وجود داشت بهتر است لاستیک دور یخچال سامسونگ هم بسی کنید و در نهایت اگر خراب بود به  تعویض لاستیک درب یخچال سامسونگ بپردازید.

 

تمامی جهات لاستیک دور درب را بازرسی کنید

تمامی جهات لاستیک دور درب را بازرسی کنید

واشر یا لاستیک دور درب یخچال باید کاملا مهر و موم باشند تا هیچ گونه هوایی از آن عبور نکند.

در هوای سرد بسته می شود تا غذاها تازه بمانند. اما اگر کاملا بسته نشوند و هوا از آن جریان داشته باشد، این کار سبب می شود که یخچال و یا فریزر سامسونگ شما دارای دمای مناسبی نباشد و در نهایت برای حفظ دمای مناسب تر نیاز به کار بیشتر و درنهایت مصرف برق شما هم بالاتر می رود.

خواندن مقاله
تعمیر یخچال سامسونگ

نوار در یخچال شما یک ابزار شیک نیست بلکه  این اساساً یک نوار لاستیکی است که به طور محکم در شیار اطراف لبه در قرار می گیرد. گاهی اوقات، واشر از محل نگهداری خود  شل می شود و فقط باید به داخل فشار داده شود تا دوباره محم شود

همچنین گاهی اوقات پیش می اید که لاستیک درب یخچال بر اثر گذشت زمان خشک می شود و هنگام بستن صدای ناهنجاری تولید میکند.در این حالت باید به محل خشک شدگی مقداری گریس یا روغن  بمالیم تا اثر خشکی و صدای ان برطرف شود و دوباره مثل روز اول محکم بسته شود و شما دیگر نیاز به تعویض لاستیک درب یخچال سامسونگ خود نداشته باشید.

در نهایت برای جلوگیری از این اتفاق ابتدا مطمئن شوید که لای درب یخچال سامسونگ شما کاملا بسته باشد در غیراینصورت شما نیازدارید به تعویض لاستیک درب یخچال سامسونگ خود بپردازید.

 

 

چند راهکار قبل از تعویض لاستیک درب یخچال سامسونگ

چند راهکار برای تعویض لاستیک یخچال سامسونگ

واشر را تمیز کنید

گاهی اوقات وقتی دری بسته نمی‌شود یا به نظر می‌رسد که به خودی خود باز می‌شود، مشکل از کثیف بودن لاستیک است. در یک کاسه، آب گرم را با یک قطره مایع ظرفشویی مخلوط کنید. یک مسواک قدیمی را به مخلوط آغشته کنید و از آن برای تمیز کردن واشر استفاده کنید. مطمئن شوید که از هر طرف لاستیک تمیز شده است و گردو خاک و خورده های غذا لابه لای ان وجود ندارد. سپس، واشر را با یک حوله مرطوب پاک کنید.بهتر است حداقل ماهانه یک بار این کار را انجام دهیم تا عمر نوار دور درب یخچال سامسونگ  شما افزایش یابد و دیگر نیازی به تعویض لاستیک درب یخچال سامسونگ نداشته باشید.

 

لاستیک قدیمی و خشک یا پاره باید با لاستیک جدید تعویض شود

اغلب اوقات، شما فقط باید لاستیک دور درب یخچال خود را تعویض می کنید.

خواندن مقاله
علت بوی بد یخچال سامسونگ

هر 12 ماه یا بیشتر، بررسی کنید که آیا واشرهای یخچال شما در شرایط خوبی هستند یا خیر. یکی از راه‌های تشخیص بد بودن نوار دور درب، تست کاغذ است. یک تکه کاغذ بین درب و بدنه ی یخچال بگذارید، در را ببندید و سپس بکشید. اگر کاغذ به راحتی بیرون کشیده شد، وقت آن است که واشرها را تعویض کنید و زمان تعویض لاستیک درب یخچال سامسونگ رسیده است.

 

ترک خوردگی لاستیک دور درب یخچال

لاستیک دور درب یخچال یک امر حیاتی برای حفظ مواد غذایی و جلوگیری از یخ زدگی یخچال شماست اگر ترک خورده پاره شده در گوشه ها خم شده یا تاب خورده است بهتر است به فکر تعویض لاستیک درب یخچال سامسونگ خود باشید

سفارش یک واشر جدید ساده است. ابتدا باید بدانید که چه برند و مدلی از دستگاه دارید. اگر نمی دانید، به پشت آن نگاهی بیندازید. معمولاً یک پلاک یا برچسب با شماره مدل و اطلاعات دیگر دستگاه شما وجود دارد.

 

در مرحله بعد می توانید با تیم متخصص رادیکال امداد تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما جهت انتخاب لاستیک مناسب دستکاه خود بهره مند شوید و در نهایت برای خارج کردن لاستیک قدیمی، از بالا شروع کنید. لبه ای را که در سمت داخلی در قرار دارد بگیرید و به سمت بالا بکشید. شما باید یک صفحه نگهدارنده را ببینید که با پیچ های شش گوش در زیر واشر وصل شده است. از یک پیچ گوشتی برای باز کردن پیچ های اطراف لاستیک قدیمی استفاده کنید. سپس واشر باید مستقیماً جدا شود و به بیرون بیاید.

با به وجود اومدن هر مشکل فنی بهتر است سریعا با کمک متخصصان تیم رادیکال امداد به تعمیر و رفع عیب آن بپردازیم.

و این تیم آماده ی پاسخگویی به همه سوال های شما عزیزان می باشد.

 

امتیاز شما به این مقاله

پست های اخیر

با گارانتی رضایت مشتری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم درخواست خدمات

به زودی با شما تماس خواهیم گرفت