جستجو

ریست یخچال سامسونگ

با رادیکال امداد تا انتهای این مقاله همراه باشید . 

ریست یخچال سامسونگ

ریست یخچال سامسونگ

ریست یخچال سامسونگ در واقع باعث می شود که تمامی تنظیمات به حالت اولیه برگشته و همچنین اگر خطایی در کارکرد برد یخچال به وجود آمده است بر طرف شود. در واقع می توانیم بگوییم گاهی بعضی از مشکلات ایجاد شده در یخچال  شما را مجبور به ریست یخچال سامسونگ خود می کند.

این مشکلات شامل مواردی چون عدم ثبات دما، اختلال در عملکرد، به هم خوردن تنظیمات و موارد این چنینی می باشد.

در این مواقع، ریست یخچال سامسونگ می تواند برخی از این مشکلات جزئی را برطرف کند.

یخچال های سامسونگ – به ویژه یخچال های هوشمند – دارای بسیاری از ویژگی های مفید و کاربردی می باشند.

با این حال، برای اینکه یخچال شما به شما یک نمایش دمایی بدهد یا به شما هشدار دهد که مواد غذایی شما در حال فاسد شدن است، باید از فناوری مدرن برخوردار باشد. مانند هر کالای دیجیتالی، گاهی اوقات ممکن است سیستم عامل یخچال سامسونگ شما با مشکلاتی مواجه شود. در این زمان باید به ریست یخچال سامسونگ خود را انجام دهید تا یخچال سامسونگ شما به صورت عادی کار خود را انجام دهد.

ما در اینجا به نحوه تنظیم مجدد یخچال سامسونگ، به علاوه چند راه حل ساده برای سایر خطاهای یخچال شما آورده ایم و با همدیگ به برسی آن ها می پردازیم.

 

  چه زمانی نیاز به ریست یخچال سامسونگ دارید؟

  چه زمانی نیاز به ریست یخچال سامسونگ دارید؟

با ریست یخچال سامسونگ شما تنظیم های یخچال مانند روز اول یا به اصطلاح به حالت کارخونه برمیگردانید.

بسیاری از مشکلات یخچال سامسونگ شما با ریست یخچال سامسونگ از بین می رود مخصوصا اگر مشکلاتی

در عملکرد دستگاه در دمای نادرست یا رفتار عجیب و غریب پس از قطع برق مواجه شوید.

ولی با اینحال ممکن است ریست یخچال سامسونگ همچنان مشکلات وجود داشته باشد و از بین نرود در این صورت ممکن است قطعات داخلی دجار مشکل و یا سوختگی شده باشد که در اینجا بهتر است از یک تیم متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

خواندن مقاله
علت صدای موتور یخچال سامسونگ

 

صدای یخچال سامسونگ و ریست یخچال سامسونگ

صدای یخچال سامسونگ و ریست یخچال سامسونگ

بعضی از  افراد به محض شنیدن صداهایی از یخچال سامسونگ خود و گاهی شنیدن صدای تق و توق از آن فکر می کنند بهترین کار ریست یخچال سامسونگ خود هست یا گاهی یخچال سامسونگ خود را از برق می کشند.

اما در واقع همانطور که در علت صدای یخچال سامسونگ برای شما توضیح دادیم، شنیدن صداهای مختلف از یخچال خود می تواند دارای دلایل مختلفی باشد و اگر نتوانستید آن را رفع کنید بهتر است برای رفع این مشکل از تیم تخصصی رادیکال امداد در این زمینه کمک بگیرید.

 

نحوه ریست یخچال سامسونگ

نحوه ریست یخچال سامسونگ

در اینجا چند نمونه از مواردی که ممکن است نیاز به ریست داشته باشید آورده شده است:

 

نمایشگر دمای نادرست

اگر نمایشگر دمای یخچال شما چشمک می‌زند، اعداد عجیب ارائه می‌کند یا اصلاً به درستی کار نمیکند، ابتدا سعی کنید علت مشکل را مشخص کنید.

نمایش نادرست دما ممکن است به دلیل مشکل واقعی ترموستات باشد. از طرف دیگر، ممکن است شخصی غذای داغ را در یخچال گذاشته باشد که می تواند حفظ دمای ثابت را برای یخچال دشوار کند. اگر می‌خواهید از تراکم، مشکلات قالب و هزینه‌های بالقوه بالای تعمیر یخچال سامسونگ جلوگیری کنید، اجازه دهید غذا قبل از قرار دادن آن در یخچال خنک شود سپس آن را داخل یخچال بگذارید.

برای ریست یخچال سامسونگ با استفاده از صفحه کنترل صفحه لمسی می توانید دما را ریست  کنید. بسته به مدل، این ممکن است در داخل یا خارج درب یخچال قرار گیرد. برای نمایش دمای فعلی دکمه یخچال یا فریزر را فشار دهید.

برای تغییر دمای یخچال، همچنان روی دکمه یخچال ضربه بزنید. هر بار فشار دادن دکمه تنظیم دما را یک درجه کاهش می دهد تا زمانی که یخچال به پایین ترین حد ممکن برسد. با زدن مجدد دکمه، تنظیم دما به بالاترین سطح خواهد رسید.برای بخش های فریزر، دکمه را فشار داده و نگه دارید تا دما تغییر کند و زمانی که به تنظیمات دلخواه شما رسید ان را رها کنید.

خواندن مقاله
علت یکسره کارکردن یخچال سامسونگ

 

خاموش کردن حالت نمایشی

اگر یخچال سامسونگ شما در حالت دمو گیر کرده است، باید به ریست یخچال سامسونگ بپردازید

در واقع اگردر حالت دمو، به نظر می رسد یخچال روشن است، اما عملکرد خنک کننده غیرفعال است باید  یخچال سامسونگ خود را ریست کنید. روش انجام این کار بستگی به سن یخچال دارد.

برای مدل‌هایی که قبل از سال ۲۰۱۴ ساخته شده‌اند، می‌توانید دکمه‌های «اکو» و «فریزر» را به مدت ده ثانیه فشار دهید و نگه دارید تا حالت نمایشی غیرفعال شود. اگر یخچال شما مدل جدیدتری است، می توانید دکمه های فریزر، صرفه جویی در مصرف انرژی و روشنایی را برای ده ثانیه فشار دهید و نگه دارید. اگر جواب نداد، Freezer، Energy Save و Fridge را برای ده ثانیه فشار دهید و نگه دارید.

پس از غیرفعال شدن حالت نمایشی، صفحه نمایش دمای فعلی را نشان می دهد.

 

به کار انداختن مجدد یخساز سامسونگ

به کار انداختن مجدد یخساز سامسونگ

مشکلات یخ ساز یکی از رایج ترین مشکلات یخچال در تمام مدل های یخچال است، نه فقط سامسونگ. خوشبختانه، تعمیر آن ها معمولاً آسان است. برای ریست یخچال سامسونگ و تنظیم مجدد یخ ساز، محفظه یخ را تا انتها بیرون بکشید تا به دکمه آبی تنظیم مجدد دسترسی پیدا کنید

در واقع ممکن است هر از چند گاهی یخساز یخچال سامسونگ شما به مشکل بخورد که با ریست یخچال سامسونگ شما این مشکل برطرف خواهد شد.

اگر نمی توانید محفظه یخ را جدا کنید، دستگاه را یخ زدایی کنیدچون ممکن است بر اثر یخ زدگی به بدنه ی یخچال چسبیده باشد.در کل ایده خوبی است که دستگاه خود را به طور منظم یخ زدایی کنید، حتی اگر با آن مشکلی ندارید. هنگامی که به دکمه ریست یخساز رسیدید، آن را برای حدود پنج ثانیه یا تا زمانی که صدای زنگ را بشنوید، فشار دهید و نگه دارید. سپس می توانید سینی را مجدداً وارد کنید و به طور معمول از یخ ساز استفاده کنید.

خواندن مقاله
علت خرابی برد یخچال سامسونگ

 

ریست یخچال پس از قطع برق

اگر یخچال شما پس از قطع برق به طرز عجیبی رفتار می کند یا پیام خطای 1E یا SE را نشان می دهد، ریست یخچال سامسونگ باید مشکل را حل کند.

ابتدا دکمه های Energy Save و Lighting را فشار داده و نگه دارید. این یک تنظیم مجدد نرم انجام می دهد. اگر کار نکرد، دکمه‌های یخچال و فریزر را به مدت ده ثانیه فشار داده و نگه دارید تا یک تنظیم مجدد کامل انجام شود.

 

مشکلات فیلتر آب در یخچال سامسونگ

مشکلات فیلتر آب در یخچال سامسونگ

برخی از یخچال های درب فرانسوی یا همان به اصطلاح فرنچ سامسونگ  دارای فیلتر آب داخلی هستند و کنترل پنل دارای نشانگر فیلتر آب است تا به شما یادآوری کند که فیلتر نیاز به تعویض دارد.

اما گاهی اوقات نماد هشدار برای مدت طولانی تر از آنچه باید باقی خواهد ماند. شما می توانید با فشار دادن و نگه داشتن دکمه هشدار، یکی از دکمه های یخ/آب و دکمه یخ خرد شده، نشانگر را بازنشانی کنید.

 

نتیج گیری:

در واقع نه تنها یخچال سامسونگ بلکه تمامی یخچال و فریزر های هوشمند ممکن است گاهی نیاز به ریست و راه اندازی مجدد داشته باشند.سیستم برق رسانی فرسوده و بی کیفیت ایران یکی از مهم ترین این عوامل می باشد.از دیگر عوامل می توان به استفاده نادرست مصرف کننده از یخچال اشاره کرد.یکی از مزیت های یخچال های هوشمند سامسونگ این است که هر کد خطا به صورت مجزا علامتی دارد و می توان تصمیم گرفت که با ریست کردن یخچال سامسونگ و یا با تعمر کردن آن مشکل را برطرف کنید.

 

اگر به ریست یخچال سامسونگ بودید و  به تنهایی قادر به حل آن مشکل نیستید می توانید با شماره های   ۰۹۳۵۹۳۸۹۷۹۲  و ۰۲۱۵۵۷۹۸۹۹۲ تماس بگیرد تا تیم تخصصی رادیکال امداد شما را در این امر راهنمایی کنید.

 

 

 

 

امتیاز شما به این مقاله

پست های اخیر

با گارانتی رضایت مشتری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم درخواست خدمات

به زودی با شما تماس خواهیم گرفت