جستجو

ارور یخچال سامسونگ

با رادیکال امداد تا انتهای این مقاله همراه باشید . 

ارور یخچال سامسونگ

ارور یخچال سامسونگ

اگر شما هم دارای یخچال سامسونگ هستید ممکن است با ارور یخچال سامسونگ مواجه شده باشید گرچه یخچال سامسونگ یکی از محبوب ترین برندهای یخچال در ایران می باشد ولی باز هم ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد و با ارور یخچال سامسونگ روبرو شده باشید.

 

ارور یخچال سامسونگ و کدهای خطای یخچال سامسونگ

ارور یخچال سامسونگ و کدهای خطای یخچال سامسونگ: به چه معنا هستند؟

سامسونگ یک برند لوازم خانگی بسیار شناخته شده است که به خاطر لوازم با تکنولوژی بالا و قابل اعتماد خود شهرت دارد. همانطور که گفته شد، به این معنی نیست که یخچال سامسونگ شما در این مسیر با هیچ مشکلی مواجه نخواهد شد. خوشبختانه، کدها و ارور یخچال سامسونگ وجود دارد و توسط شرکت سازنده ارائه داده شده است، تا شما به راحتی متوجه شوید که مشکل در هنگام بروز مشکل چیست و سریع آن مشکل را حل کنید.

 

ارور یخچال فریزر سامسونگ و آب شدن فریزر سامسونگ

ارور یخچال فریزر سامسونگ و آب شدن فریزر سامسونگ

اگر شما به دنبال علت آب شدن فریزر سامسونگ خود هستید باید بدانید که دارای دلایل مختلفی می باشد. بعد از برسی کردن موارد اولیه مانند چک کردن درزگیرهای درب و همچنین اطمینان حاصل کنید که درزهای درب کثیف و غبار نگرفته باشند.

در واقع  درزگیرهای کثیف می توانند باعث ایجاد شکاف هایی بسیار بزرگ شود که همین امر سبب می شود تا هوای گرم وارد فریز شما شود و بر عمکرد خنک شدن آن تأثیر گذارد.

خواندن مقاله
علت سوختن موتور یخچال سامسونگ

در نهایت بهتر است یخساز و سخت افزار سیم یخچال سامسونگ خود را را بررسی کنید سپس حسگر یخ یخچال سامسونگ خود را برسی کنید

و در نهایت بهتر است یخچال سامسونگ خود را از برق جدا کنید و هر قسمت را به طور جداگانه بررسی کنید.

وقتی یخچال شما به طور تصادفی شروع به چشمک زدن حروف و اعداد عجیب می کند، می تواند یک تجربه خسته کننده باشد.

 

ممکن است فکر کنید “یخچال من می خواهد به من چه بگوید و چگونه آن را متوقف کنم؟”

 

خبر خوب این است که ارور یخچال سامسونگ  و یا کدهای خطای یخچال سامسونگ برای کمک به حل اکثر مشکلات بدون تماس با تکنسین طراحی شده اند. در واقع شما می توانید به راحتی و بدون اینکه به تیم متخصص در زمینه تعمیر یخچال سامسونگ پیدا کنید، مشکل را پیدا کنید و سریعا به کمک ارور یخچال سامسونگ آن مشکل را برطرف کنید.

برخلاف سایر لوازم آشپزخانه که کد خطا ندارند، یخچال سامسونگ با کمک ارور یخچال سامسونگ تشخیص اینکه کدام قسمت از کار افتاده است را آسان می کند.

در ادامه ی این مقاله برای شما 30 کد خطا و یا ارور یخچال سامسونگ  که جزء ارورهای رایج یخچال سامسونگ می باشد را برای شما اماده کرده ایم و توضیحات هر کدام را به صورت مجزا برای شما بیان می کنیم.

رایج ترین کدهای خطا یخچال سامسونگ

رایج ترین کدهای خطا یخچال سامسونگ

اکثر کدهای خطای یخچال به دلیل قطع برق یا باز ماندن طولانی مدت درب ایجاد می شود. که هر دوی اینها ساده هستند و به راحتی قابل تعمیر هستند.

خواندن مقاله
علت یکسره کارکردن یخچال سامسونگ

به عنوان مثال، اگر صفحه نمایش دیجیتال روی یخچال با کد خطا “OF OF” چشمک می زند، به این معنی است که در حالت خنک کننده است.

معمولا این کد زمانی داده می شود که درب برای مدت طولانی باز بوده و دمای داخلی افزایش یافته باشد. یخچال به سرعت کار می کند تا اقلام ذخیره شده در داخل آن را تا دمای دلخواه خنک کند

کد خطای دیگری که نسبتاً رایج است PC ER است. این بدان معناست که ارتباط بین درب و برد یخچال  قطع یا قطع شده است. اتصال بالای درب یخچال را از نظر وجود هرگونه زباله بررسی کنید و مطمئن شوید که درب یخچال کاملا بسته شده است

کدهای دیگر مانند 88 88، 83E، 85E یا 86E می توانند در صورت قطع شدن برق یا قطع شدن برق فعال شوند. ساده ترین راه برای متوقف کردن این کدهای خطا این است که یخچال را به مدت 60 ثانیه از برق بکشید و دوباره آن را وصل کنید. این روش یخچال را دوباره راه اندازی می کند و باید خطاها را برطرف کند.

 

ارورهای دیگر یخچال سامسونگ

ارورهای دیگر یخچال سامسونگ

کدهای خطای چشمک زن سامسونگ

کدهای خطای چشمک زن سامسونگ

یخچال‌های سامسونگ که دکمه تنظیم مجدد ندارند معمولاً می‌توانند با استفاده از کلیدهای ترکیبی استاندارد بازنشانی شوند. دکمه های Power Cool و Power Freeze را به طور همزمان برای پنج ثانیه فشار دهید و نگه دارید.

اگر بازنشانی کار کرد، صدای زنگ می‌شنوید و یخچال با تنظیمات پیش‌فرض پشتیبان‌گیری می‌شود.

بر خلاف کدهای خطای شماره گذاری شده در بالا، ترجمه کدهای خطای خط چشمک زن دشوارتر است.

خواندن مقاله
فیلتر یخچال فریجیدر

 

هر خط روی صفحه نمایش دیجیتال نشان دهنده یک کد شماره گذاری متفاوت  و یا ارور یخچال سامسونگ است.

برای تصمیم گیری اینکه کدام کد خطا راه اندازی شده است، باید از جدول زیر استفاده کنید:

کد خطا یخچال سامسونگ

 

با این حال، اگر خودتان سعی کنید ارور یخچال سامسونگ را حل کنید، امکان دارد به درستی تشخیص ارور یخچال سامسونگ برای شما وجود نداشته باشد زیرا همیشه کد خطا و ارور ما رو به مشکل اصلی دستگاه نمی رساند و نیازمند بررسی توسط یک تکنسین ماهر است.

 

همانطور که می بینید، با وجود بیش از 30 کد خطای احتمالی یخچال سامسونگ و ارور یخچال سامسونگ تشخیص هر گونه مشکل احتمالی آسان است. در واقع، رایج ترین کدها به دلیل قطع یا قطع برق ایجاد می شوند و با قطع برق و وصل مجدد دستگاه قابل حل هستند.

 

بنابراین با به وجود اومدن هر مشکل فنی بهتر است سریعا با کمک متخصصان تیم رادیکال امداد به تعمیر و رفع عیب آن بپردازیم.

و این تیم آماده ی پاسخگویی به همه سوال های شما عزیزان می باشد.

 

امتیاز شما به این مقاله

پست های اخیر

با گارانتی رضایت مشتری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم درخواست خدمات

به زودی با شما تماس خواهیم گرفت