جستجو

تعمیر آبسردکن یخچال سامسونگ

با رادیکال امداد تا انتهای این مقاله همراه باشید . 

تعمیر آبسردکن یخچال سامسونگ

تعمیر آبسردکن یخچال سامسونگ

یکی از مواردی که شما به تعمیر آبسردکن  یخچال سامسونگ نیاز پیدا می کنید زمانی می باشد که یخچال سامسونگ شما آب سرد درست نمی کند.

در واقع خرابی آبسردکن یخچال به دو مورد تقسیم بندی می شود زمانی که آبسردکن، آب را خنک نمی کند و مورد دیگر زمانی که آب از آبسردکن خارج نمی شود.

اگر آب سرد آب سردکن دیگر سرد و خنک نیست، ممکن است از تمام آب مخزن آب یخچال استفاده کرده باشید. برای اینکه دوباره آب سرد بگیرید، باید صبر کنید تا آب کل مخزن خنک شود. لطفاً زمان بگذارید تا یخچال آب را خنک کند.

یکی دیگر از موارد سرد نشدن آبسردکن یخچال سامسونگ شما  می تواند مواردی چون تنظیم اشتباه و غلط یخچال شما باشد که با استفاده از دفترچه راهنما می توانید آن را  درست کنید .

و در نهایت اگر همچنان مشکل وجود داشت می توانید برای تعمیر آبسردکن یخچال سامسونگ خود با تیم رادیکال امداد تماس بگیرید تا آن ها در کم ترین زمان در محل حضور پیدا کنند و مشکل به وجود آمده را رفع کنند.

چکه کردن آب سردکن سامسونگ و تعمیر آبسردکن یخچال سامسونگ

چکه کردن آب سردکن سامسونگ و تعمیر آبسردکن یخچال سامسونگ

ممکن است علت چکه کردن آبسردکن یخچال سامسونگ شما حبس شدن هوا در خط آب باشد. که این امر سبب می شود که بخاطر فشاری که بر آن وارد می شود، مقداری آب از دهانه آبسرد کن یخچال چکه کند.

خواندن مقاله
نمایندگی یخچال دوو

شما برای تعمیر آبسردکن یخچال سامسونگ اگر این اتفاق افتاده باشد بهتر است مخزن آن را تمیز کنید.

برای این کار شروع کنید به فشار دادن پدال آبسردکن و این کار را تا چند دقیقه انجام دهید تا تمام هوای حبس شده داخل آن خارج شود البته فراموش نکنید که یک ظرف در زیر آن قرار دهید تا آب ها ها داخل آ بریزد و آشپزخانه شما کثیف نشود.

گاهی موقع ها ممکن است زمانی که شما احساس می کنید به تعمیر آبسردکن یخچال سامسونگ نیاز پیدا کرده اید و تنها به دلیل اینکه با فشار دادن پدال آبسردکن یخچال، آبی از آن خارج نمی شود اولین قدم قبل از اینکه به تعمیر یخچال سامسونگ نیاز پیدا کنید چک کردن منبع برق آن می باشد  در واقع مطمئن شوید دستگاه شما به درستس به برق وصل شده باشد.

 

ارور یخچال سامسونگ و کار نکردن آبسردکن آن

ارور یخچال سامسونگ و کار نکردن آبسردکن آن

گاهی ممکن است به علت تنظیم نادرست شما  مجبور به تعمیر آبسردکن یخچال سامسونگ شوید  اگر دمای فریزر شما درست نباشد این امر باعث یخ زدن لوله ها می شود و آب داخل آن دیگر با فشار دادن پدال آبسردکن خارج نمی شود در واقع برای جلوگیری از یخ زدن این لوله ها بهتر است دمای فریزر را در صحیح ترین حالت خود قرار دهید و اگر دمای فریزر به زیر 0 برسد لوله یخ می زند. دما باید در تمام مدت  مابین 18- تا 12- درجه سانتی گراد نگه داشته شود.

برای مطالعه ارور یخچال سامسونگ می توانید به مقاله منتشز شده در این زمینه مراجعه کنید و سوالات شما در این زمینه رفع شود.

خواندن مقاله
تعمیر یخچال سامسونگ در منزل

 

وقتی یخچال شما آب نمی دهد چه کاری باید انجام دهید؟

وقتی یخچال شما آب نمی دهد چه کاری باید انجام دهید

در اینجا به طور اجمالی به مواردی که سبب می شود آبسردکن یخچال، آب ندهد و نیاز به تعمیر آبسردکن یخچال سامسونگ پیدا کنید برسی می کنیم:

  • برسی کردن قسمت یخ ساز فریزر
  • برسی کردن فیلتر آب و مطمئن شدن از سالم بودن آن
  • برسی کردن مخزن آب آبسردکن و مطمئن شدن از قطع نبودن آن
  • خراب شدن میکرو سوئیچ آن
  • تست کردن کنترل پنل
  • برسی کردن سنسور درب و مطمئن شوید که کامل بسته می شود

 

چرا آب آبسردکن  یخچال گرم است؟

چرا آب یخچال من سرد نیست؟ و در این مورد آیا نیاز به تعمیر آبسردکن یخچال سامسونگ پیدا می کنم؟

اگر آبی که از یخچال و یا آبسردکن شما خارج می شود، گرم می باشد می تواند بخاطر دو علت باشد:

  • در قسمت لوله‌های پیچ‌دار آب کافی در قسمت سرد یخچال ذخیره نم شود
  • آب سردکن به طور تصادفی به منبع آب گرم وصل شد که این اتفاق بسیار نادر می باشد

 

 

چرا پس از تعویض فیلتر آب، آب خارج نمی شود؟

چرا پس از تعویض فیلتر آب، آب خارج نمی شود؟

ممکن است پس از تعویض فیلتر هوا در سیستم آب گیر کند. پایه دیسپنسر را حداقل به مدت 5 دقیقه فشار دهید تا هوا از خطوط آب خارج شود.

و اگر فیلتر آب به تازگی تعویض یا نصب شده است، مطمئن شوید که فیلتر به درستی نصب شده است. اگر فیلتر آب به درستی قرار نصب نشده باشد، می تواند باعث عدم تولید یا تولید کم یخ و عدم توزیع مناسب آب شود در واقع اگر با این مشکلات در آبسردکن خود روبرو شده اید بهتر است فیلتر آب را بردارید و دوباره آن را نصب کنید و می توانید برای تعمیر آبسردکن یخچال سامسونگ خود از یک متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

خواندن مقاله
تعویض فیلتر یخچال سامسونگ

گرفتگی یا نصب نادرست فیلتر آب باعث کاهش جریان آب به یخ‌ساز و دستگاه پخش‌کننده یخ می‌شود و در نتیجه مکعب‌های یخ کوچک می شود و فشار آب آبسردکن بسیار کم  می شود.

اگر فیلتر مسدود شده است و نمی توانید بلافاصله آن را تعویض کنید، فیلتر را بیرون  و سپس بهتر برای تعمیر آبسردکن یخچال سامسونگ از یک متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

 

 

چرا آب سردکن سامسونگ من ناگهان از کار افتاد؟

اگر با فشار دادن آبسردکن، آب از دستگاه یخچال شما خارج نشد  ابتدا باید اتصال خط آب را بررسی کنید. بررسی کنید که خط آب بیرون به درستی به یخچال وصل شده باشد. شیر تامین آب باید روشن باشد. مطمئن شوید که لوله آزاد و عاری از هرگونه انسدادی باشند.

 

آب سردکن یخچال یک ویژگی سرگرم کننده است که گاهی اوقات در طول تمیز کردن معمول آشپزخانه نادیده گرفته می شود. اما تمیز کردن کامل آن برای اطمینان از نوشیدن آب تمیز و بدون باکتری مهم است. در حالت ایده آل، تمیز کردن آب سردکن حداقل هر دو ماه یکبار برای تمیز نگه داشتن و استفاده ایمن از آن خوب است. برای تمیز کردن آبسردکن یخچال می توانید از سرکه هم استفاده کنید در واقع سرکه یک ضدعفونی کننده طبیعی، عالی و ایده آل برای این کار است، به خصوص که پس از تمیز کردن، مواد شیمیایی سمی از خود به جا نمی‌گذارد.

 

 

 

امتیاز شما به این مقاله

پست های اخیر

با گارانتی رضایت مشتری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم درخواست خدمات

به زودی با شما تماس خواهیم گرفت