جستجو

علت یکسره کارکردن یخچال سامسونگ

با رادیکال امداد تا انتهای این مقاله همراه باشید . 

علت یکسره کارکردن یخچال سامسونگ

علت یکسره کارکردن یخچال سامسونگ

اگر به دنبال علت یکسره کارکردن یخچال سامسونگ خود هستید پس بهتره با ما همراه باشید.

یخچال سامسونگ یکی از برندهای محبوب و پرفروش یخچال در جهان است. مدل های زیادی از آن ها در ایران و کشورهای جهان موجود می باشد. با وجود مواد باکیفیت به کار رفته در ساخت آن ها، برخی از مدل های آن ممکن است با مشکلات مختلفی مواجه شوند.

یخچال های سامسونگ مشکلات مختلفی دارند که می تواند عملکرد آ نها را تحت تاثیر قرار دهد. برخی از این موارد یکسره کارکردن یخچال سامسونگ می باشد و در نهایت شما به دنبال علت یکسره کارکردن یخچال سامسونگ

خود هستید.

اگر گرد و غبار و مواد غذایی در اطراف کویل ها جمع شود، ممکن است یخچال شما نتواند به درستی خنک شود، ممکن است به طور مداوم کار کند که یکی از علت یکسره کارکردن یخچال سامسونگ  همین مورد می باشد و یا ممکن است در نتیجه گرم شدن بیش از حد کمپرسور به طور کامل متوقف شود و خاموش شود.

درنهایت شایع ترین علت کار مداوم کمپرسور و علت یکسره کارکردن یخچال سامسونگ، گرد و غبار و مو در کویل های کندانسور، خرابی واشر درب است.

 

علت یکسره کارکردن یخچال سامسونگ و ترموستات کنترل دما

علت یکسره کارکردن یخچال سامسونگ و ترموستات کنترل دما

یکی دیگر از علت یکسره کارکردن یخچال سامسونگ ،ترموستات کنترل دما یخچال ساسمونگ شما می باشد.

ترموستات کنترل دما در یخچال شما دما را تنظیم می کند و به کمپرسور می گوید که چه زمانی روشن و خاموش شود. اگر این ترموستات معیوب باشد، ممکن است نتواند به دقت دمای یخچال را حس کند و باعث می شود کمپرسور به طور مداوم کار کند.

خواندن مقاله
چگونه قفل ماشین لباسشویی ال جی را باز کنیم

 

علت یکسره کارکردن یخچال سامسونگ و گاز یخچال

علت یکسره کارکردن یخچال سامسونگ و گاز یخچال

کمبود گاز یخچال یکی دیگر از علت یکسره کارکردن یخچال سامسونگ می باشد.

در واقع وقتی متوجه شدید که یخچال شما به صورت مداوم داره کار می کند بعد از برسی کردن مورد های اولیه مانند تمیز بودن کویل ها از گزدو غبار و مواد غذایی و سپس برسی کردن واشر درب یخچال بهتر است گاز آن را برسی کنید .

برای برسی انواع گاز یخچال و اینکه یخچال شما به چه نوعی نیاز دارد بهتر مقاله مرتبط با آن را برسی کنید.

در این مرحله ممکن است شما به یک متخصص در این زمینه نیاز پیدا کنید که می توانید برای تعمیر یخچال سامسونگ خود از تیم رادیکال امداد کمک بگیرید و یا با شماره های ۰۹۳۵۹۳۸۹۷۹۲ |۰۲۱۵۵۷۹۸۹۹۲  تماس بگیرید.

 

چرا یخچال من اصلا کار نمی کند؟

چرا یخچال من اصلا کار نمی کند؟

ببینید آیا منبع تغذیه آن که همان برق می باشد، قطع شده است یا خیر.

اگر یخچال شما خنک نمی‌شود، دوباره بررسی کنید که هنوز به پریز برق وصل است و کلیدی که لوازم آشپزخانه شما را تغذیه می‌کند در جعبه شکن خاموش نشده باشد. اگر یخچال خود را باز می کنید و چراغ روشن نمی شود و خنک نمی شود، منبع برق را بررسی کنید.

اگر یخچال مدام مدار را خاموش می کند، یخچال را از پریز برق جدا کرده و به پریز دیگری وصل کنید. در صورت لزوم، یک سیم اتصال را به اتاق دیگری بکشید زیرا ممکن است پریز دیگری در همان اتاق روی همان مدار باشد.

دلایل مختلفی برای سرد نشدن یخچال وجود دارد، از جمله کویل های کندانسور کثیف، تهویه ضعیف، نصب نامناسب، معیوب یا کثیف بودن آب بندی واشر، سازماندهی نشده نگهداری مواد غذایی، محل دستگاه و خرابی قطعات داخلی.

 

آیا یخچال باید همیشه کار کند؟

یخچال شما باید از حدود 35 درصد از روز تا حدود 85 درصد از روز کار کند. یخچالی که بیشتر باز می شود باید بیشتر کار کند تا دمای اقلام گرمتر را کاهش دهد، بنابراین این مقدار متفاوت است. با این حال، هیچ یخچالی نباید همیشه کار کند و اگر به دنبال علت یکسره کارکردن یخچال سامسونگ خود هستید، سعی کنید این مراحل گفته شده در بالا  را برای تشخیص علت یکسره کارکردن یخچال سامسونگ خود دنبال کنید و برای درست تشخیص دادن مشکل از یک متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

خواندن مقاله
علت کار نکردن یخچال ساید سامسونگ

زمان بستگی به ظرفیت یخچال، عایق و بار دارد. این امکان وجود دارد که شما بار ثابتی داشته باشید و یخچال برای حفظ دمای مورد نیاز به 20 دقیقه فاصله نیاز داشته باشد. اگر بار را تغییر دهید بازه زمانی شروع تغییر خواهد کرد.

و اگر یخچال شما خاموش و روشن می شود و یا بعد از چند دقیقه خاموش شود، سپس روشن شود، سپس به طور مکرر خاموش شود، این ترمیستور محافظ بیش از حد گرمایش روی کمپرسور است. سپس شما یک ترمیستور معیوب، یا موتور معیوب، یا یک Stat معیوب دارید

 

چرا یخچال سامسونگ من کار نمی کند اما فریزر کار می کند؟

چرا یخچال سامسونگ من کار نمی کند اما فریزر کار می کند؟

اگر واشر درب پیچ خورده یا پاره شود، شکاف هایی ایجاد می شود که اجازه ورود هوای گرم را می دهد و در نتیجه محفظه یخچال گرم می شود، حتی اگر محفظه فریزر سرد باشد. واشر درب را برای هر گونه آسیب بررسی کنید و در صورت لزوم با یک واشر جدید جایگزین کنید این مشکل به تنهایی می تواند یکی دیگر از علت یکسره کارکردن یخچال سامسونگ باشد.

 

یخچال چند ساعت باید کار کند؟

یخچال اکثر مردم در مجموع حدود هشت ساعت در روز کار می کنند . اما، اگر کارهایی مانند تمیز کردن کویل‌ها، قرارگیری صحیح دستگاه، نگهداری از آن و تنظیم دمای مناسب را انجام دهید، می‌توانید مدت زمان کارکرد آن را به کمتر از هشت ساعت در روز کاهش دهید.

مقدار کارکردن کمپرسور یخچال به این صورت است که برای اینکه یخچال ها و فریزرها دمای مناسب را حفظ کنند، کمپرسور بیشتر زمان کار می کند. یخچال ها و فریزرها دارای کمپرسورهایی هستند که 80 تا 90 درصد مواقع کار می کنند ولی نمی تواند علت یکسره کارکردن یخچال سامسونگ باشد و اگر با این مشکل مواجه شدید باید سریعا آن را حل کنید.

 

زمانی که یخچال برای اولین بار به برق وصل می شود چه مدت باید کار کند؟

زمانی که یخچال برای اولین بار به برق وصل می شود چه مدت باید کار کند؟

چه مدت بعد از اتصال می توانم مواد غذایی را در یخچال جدید اضافه کنم؟ بلافاصله پس از افزونه، برای اطمینان از عملکرد طبیعی و اثر ذخیره سازی دستگاه، باید حداقل 2 ساعت دیگر قبل از گذاشتن غذا یا نوشیدنی در داخل آن صبر کنید.

خواندن مقاله
علت جمع شدن آب در کف یخچال سامسونگ

مدت زمانی که طول می کشد تا یخچال شما خنک شود تحت تأثیر عوامل زیادی قرار می گیرد. چند مورد از مهمترین عوامل عبارتند از: اندازه: به طور کلی، هر چه دستگاه بزرگتر باشد، مدت زمان بیشتری برای خنک شدن طول خواهد کشید. دمای ذخیره سازی: دستگاهی که در یک مکان گرم نگهداری می شود یا در یک محفظه گرم تحویل داده می شود مدت بیشتری طول می کشد تا خنک شود.

 

آیا می توانم یخچال را در شب خاموش کنم؟

اما بیش از چند دلیل وجود دارد که چرا نباید یخچال خود را در شب خاموش کنید. با خاموش شدن یخچال، دمای داخل بالا می رود، بنابراین احتمال رشد باکتری های مضر افزایش می یابد. این باعث می شود که مواد غذایی فروشگاه کهنه شده و آنها را برای مصرف خطرناک کند.

آیا یخچال از کار می افتد و دوباره شروع به کار می کند؟

اگر ترموستات اشتباه تنظیم شود، ممکن است یخچال شما خاموش شود و با افزایش دما دوباره راه اندازی شود. ترموستاتی که دما را کنترل می کند جریان مستقیمی را به قسمت های مختلف یخچال می فرستد و اگر درست کار نکند یخچال سرد نمی شود.

اگر یخچال شما چرخه کوتاهی دارد، ممکن است به دلیل تعدادی از مشکلات ایجاد شود از جمله: تنظیم نادرست ترموستات در داخل یخچال. کثیفی و گرد و غبار روی سیم پیچ ها که از عملکرد کارآمد جلوگیری می کند. خازن ها یا رله های معیوب که از روشن ماندن کمپرسور جلوگیری می کند و همچنین این موارد می تواند یکی دیگر از علت یکسره کارکردن یخچال سامسونگ باشد.

 

 

اگر یخچال شما خنک نمی شود بهتر است ابتدا کارهای زیر را انجام دهید:

  • منبع انرژی. اگر یخچال به برق وصل است اما هیچ نشانه ای از برق نشان نمی دهد، کلید مدار را بررسی کنید.
  • صفحه دما را بررسی کنید.
  • واشرها را تست کنید.
  • گردش ضعیف.
  • کویل های کندانسور را تمیز کنید.

 

 

5

پست های اخیر

با گارانتی رضایت مشتری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم درخواست خدمات

به زودی با شما تماس خواهیم گرفت